services



met hart en stiel werkt op middellange termijn - quick fixes zijn leuk, maar vaak slechts tijdelijk.
Ik wil een solide basis voor je bedrijf of merk, en kijk daarbij vooral naar de MVP: missie/visie/passie. Ik hou van impact: op de bekendheid van je product/dienst, de verspreiding van je missie én je verkoopscijfers.

 

Bedrijven die én én én zijn, daar geloof ik niet in. Samen met je team gaan we op zoek naar je waarden en doelen. Eens deze fundamenten duidelijk zijn, wordt dit vertaald naar een coherente marketingstrategie.

consultancy

Weet je al goed waar je merk/marketing naartoe moet maar mis je hier en daar een schakel in het proces? Of zoek je iemand die de as is in vraag stelt?

Ik zet een stap terug, zoom uit en stel vragen, veeeel vragen. Van daaruit maken we een plan van aanpak om de status quo te doorbreken.

Dit stukje noem ik liever “slimme vragen stellen”, maar consultancy is begrijpbaar voor iedereen ;-)

In een digitale marketingcontext word je omver geblazen door acroniemen en staat je data verspreid over 5 verschillende platformen. Door dit behapbaar en op maat van jouw (bedrijfs)noden te maken, ga je ook meer impact kunnen hebben op jouw marketing-strategie en performance.

Zei er iemand dashboard?

Meer weten over correcte digital marketing data?

sparring partner

Loop je tegen een muur met je (digitale) marketing? Zoek je een klankbord om een nieuw product in de markt te zetten?

Ik hou ervan om nieuwe paden te verkennen, vragen te stellen en de juiste mensen met elkaar in contact te brengen om zo jouw doelen te bereiken?