over ons
met hart en stiel wil mensen en merken bewustmaken van hun kracht om iets positiefs te betekenen voor de aarde en haar bewoners. Dat doen we door bedrijven te helpen hun missie te realiseren dankzij sterke merk- en marketingstrategieën. We kiezen daarbij voor een holistische aanpak die op de lange termijn rendeert, in plaats van quick wins in de vorm van holle campagnes.
met hart en stiel, dat is ondernemen met een hart voor de planeet en de stiel in de vingers.
onze waarden
doelbewust
We werken om te leven en maken daarbij graag zoveel mogelijk positieve impact op de planeet en de mensen rondom ons. We halen voldoening uit de samenwerking met klanten en partners die met dezelfde bezieling de wereld een stukje beter maken.
Onze focus ligt dan ook op merken en projecten met een duurzame missie, op ecologisch en/of sociaal vlak. We zijn ons steeds bewust van wat belangrijk is voor het grotere geheel én voor de realisatie van de missie van onze klanten.
verbinding
Mensen en merken verbinden doet ons hart sneller slaan. Ons geloof in fijne, langdurige relaties met onze klanten en partners is dan ook ijzersterk. In iedere samenwerking gaan we voluit voor win-win-wins, op professioneel én persoonlijk vlak.
We zijn ons heel bewust van onze capaciteiten, maar ook van onze beperkingen. Daarom omringen we onszelf graag met andere (jonge) ondernemers. Als collectief vullen we zo onze diensten aan met hun expertise, én we krijgen er meteen toffe (tijdelijke) collega’s bij.
high-end but laidback
Half werk is niet aan ons besteed. We leveren dus steeds kwalitatief werk, al doen we dat niet in maatpak vanuit ons corner office. met hart en stiel staat bovendien niet altijd aan, ons bedrijf werkt precies zoals we dat zelf graag doen.
Tijdens onze werkuren gaan we er 100% voor, daarnaast schakelen we graag een paar versnellingen lager. Om inspiratie op te doen op events, tijdens reizen of met een goed boek, te genieten van de natuur, of gewoon even te niksen. Tijd nemen om de dingen (en dus ook het werk voor onze klanten!) vanop afstand te bekijken, is al vaak erg waardevol gebleken.